In de huidige tijd is het heel belangrijk om altijd goed bereikbaar te zijn, bij voorkeur eigenlijk gewoon echt altijd als in 24 uur per dag en 7 dagen per week. Voor veel mensen kan daaraan voldaan worden met het gebruik van e-mail en sociale media, maar voor ook veel mensen is het toch belangrijk om ook de telefoon te kunnen pakken. Denk hierbij aan mensen die geen internet tot hun beschikking hebben, zoals de senioren, maar ook aan mensen die geen internet willen gebruiken. Buiten dat het natuurlijk ook wel handig is om te kunnen bellen en zo ook gelijk antwoord te krijgen op je vragen. Het is natuurlijk wel een redelijke aanslag op je bedrijfsvoering om altijd beschikbaar te ‘moeten’ zijn per telefoon. Je zult het of zelf moeten doen of je moet iemand vrijmaken of aannemen om dat te doen. Vooral voor kleinere ondernemers is dat vaak geen optie, terwijl zij juist vaak juist worden gebeld door hun klanten. Juist voor hen kan het inhuren van een antwoordservice een uitkomst bieden omdat zij dan wel altijd bereikbaar kunnen zijn voor hun klanten. Het lijkt wellicht een grote investering om met een telefoondienst in zee te gaan, maar het is wel degelijk een investering die zichzelf uiteindelijk ook terugbetaalt. Met het inhuren van een telefoondienst hoe je namelijk niet zelf de telefoon op te nemen of een werknemer van je ervoor vrij te maken of iemand aan te nemen. Zodoende kun jij dus gewoon lekker verder met waarin jij toch het beste bent, ondernemen. De telefoondienst is op elk moment weer opzegbaar dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. Er zijn diverse mogelijkheden, zoals het ad hoc inhuren van de dienst tot het stelselmatig inhuren op vaste basis. Het is maar net wat je wensen en behoeften zijn.
|
https://www.bizziphone.com/ |