Ik heb sinds kort Cloud Telefonie aangeschaft voor mijn communicatiebedrijf. We hadden al een oude telefooncentrale, maar we merkten dat we niet met de tijd mee gingen. Vandaar dat ik heb besluit heb genomen om iets nieuws aan te schaffen. Omdat ik maar een beperkt budget had, heb ik gekozen voor de geweldig service van De Nederlandse Provider. Waarom heb ik gekozen voor cloud telefonie?Cloud Telefonie heeft mijn bedrijf echt een boost gegeven. Toen ik ging kijken bij de Nederlandse Provider, wat voor soort producten ze hadden, sprong er maar 1 echt uit waar ik dacht van, ‘Ja, dat lijkt mij een goed product.’ Deze redenen waarom ik specifiek deze heb uitgekozen was, omdat ik sowieso geen nieuwe telefoontoestellen hoefde aan te schaffen. Met cloud telefonie bel je eigenlijk via het internet via de cloud. Dat verklaard ook de naam cloud telefonie. Bovendien hoef ik zelf niet voor de onderhoud te zorgen van de centrale. Dit wordt allemaal geregeld door de Nederlandse Provider zelf. Een ander handigheid aan dit product is dat er geheel nieuwe functies op je telefooncentrale staan. Zo wordt bellen met klanten efficiënter en gemakkelijker. Dit was ook één van de goedkopere producten om te kiezen. Je betaald namelijk niet meer voor abonnementen en gesprekskosten. Service van De Nederlandse ProviderDe service van de Nederlandse Provider is erg goed. Toen zij bij mijn bedrijf het product kwamen installeren hebben we totaal geen last gehad van het personeel. Bovendien konden we gewoon door werken, zonder dat de telefoonlijn eruit lag. Daarna gingen ze een test doen om zeker te weten of deze het doet. Als dat het geval was, kregen we allemaal een uitleg over de nieuwe functies en meer. Ze beleven ook echt tot dat alles geregeld wat en iedereen het snapte. Ik had om geen betere service kunnen wensen. ContactWilt u ook kijken wat voor producten de Nederlandse Provider u kan aanbieden? Of wilt u 1 van de producten een maand gratis uitproberen? Bekijk dan de website van de Nederlandse Provider voor meer informatie.
|